برگزاری دوره های آموزش تخصصی میزبانی و تشریفات

صفحه اصلی/فعالیت/برگزاری دوره های آموزش تخصصی میزبانی و تشریفات

برگزاری دوره های آموزش تخصصی میزبانی و تشریفات

سرفصل های دوره میزبانی و تشریفات

  • شرح وظایف پرسنل فسمت تشریفات

  • وضعیت ظاهری کارکنان

  • جلسات آماده‌سازی پرسنل قبل از میهمانی

  • قراردادن میز و صندلی برای میهمانان رزرو شده

  • اصول چیدن میزهای تشریفات

  • قوانین کلی ارائه سرویس

  • خوش‌آمدگویی و همراهی کردن میهمان تا سر میز

  • جابجایی لوازم سرویس

  • جمع‌آوری مابین وعده غذایی

  • شناسایی اسباب و لوازم سرویس‌دهی در میهمانی‌ها

  • پلیسه زدن میزها و صحن‌ها

  • ترتیب جلسات به صورت کلاسی

  • ترتیب جلسات به صورت U شکل

  • ترتیب جلسات به صورت هیأت‌ مدیره

  • ترتیب جلسات و چیدمان به صورت Head Table

  • ترتیب و چیدن میزهای کوکتل

  • چیدن بوفه و نهار و شام

  • چیدن میز صبحانه

  • شیرینی و دسر در خلال میان‌وعده‌ها

  • چیدمان ایستگاه نوشیدنی‌ها

  • تمیز کردن سالن میهمانی بعد از مراسم

  • دوباره چیدن سالن جلسات

اهداف آموزش

آموزش باید موجب تغییر در دانش، رفتار و نتایج شغل ‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۷۰۱۰۲۲ تماس حاصل فرمایید.

تماس بگیرید.

آموزش و تربیت پرسنل خود را به ما بسپارید

آموزش هزینه نیست، آموزش سرمایه گذاری است مطمئناً همه ما آموزش را امری پسندیده تلقی میکنیم. طبیعی است که مزایای دورههای آموزشی برای همه مدیران بدیهی است. اما عاملی که موجب سرباز زدن سازمانها از اجرای دورههای آموزشی میشود، بحث هزینه آن چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ زمانی است. اما باید اشاره کنیم که یکی از وظایف اصلی و حیاتی در هر سازمانی، آموزش کارکنان است. زیرا نیروی انسانی سرمایه یک سازمان محسوب شده و به سختی قابل جایگزینی است. همچنین داشتن کارکنان ورزیده، یکی از مهمترین عوامل در میزان کارآیی و کارآمدی سازمان است. ارتقای کیفیت و سوددهی سازمانها، به خصوص آنهایی که ارائه خدمات میکنند مانند هتلها، دفاتر خدمات مسافرتی، رستورانها و … مرتبط با رفتارهایی هرچند ساده و کوچک کارکنان با مشتریان است که بسیار حائز اهمیت میباشد. تا آنجا که امروزه در کشور ژاپن برای کارمندان هر بخش متناسب با مخاطبانشان سطح لبخند تعیین میشود. واضح است که ما فاصله زیادی تا چنین دیدگاهی داریم. اما کوتاه نمودن این فاصله امری امکانناپذیر نیست. شاید توجه به این نکته پیمودن این راه را میسر کند: .

شایسته است اشارهای به تعدادی از مزایای آموزش کارکنان داشته باشیم:

  • آموزش به تازه واردها کمک میکند تا با جنبه های مختلف و زیر و بمهای شغل خود آشنا شوند.
  • آموزش برای کارکنان با سابقه نیز ضرورت دارد. چرا که تمام کارکنان در طول عمر کاری خود باید به طور دائم آموزش ببینند تا در سمت خود حداکثر کارآیی و اثربخشی را داشته باشند.
  • آموزش، بینش و نگرشی صحیح نسبت به کار و سازمان پدید می آورد.
  • آموزش به کارکنان انگیزه میبخشد. با ترتیب دورههای آموزشی فرد متوجه میشود که سازمان برای او ارزش قائل بوده و بر کار وی سرمایه گذاری کرده است.
  • آموزش کارکنان فعلی، سازمان را از جذب نیروهای خارجی و استخدام های غیرضروری بی نیاز میکند.

ما راه را به شما نشان می‌دهیم …